Kommunikation & Branding
– evnen til at skille sig ud

Ordet branding som i markedsføringsverdenen bruges flittigt, er en svær størrelse at definere. Branding og det at have et stærkt brand er nemlig en sammensætning af mange kommunikative tiltag, som samlet set kan forstærke virksomhedens position og differentiere virksomheden i forhold til konkurrenterne.

 

En virksomheds brand er stærkt når det er genkendeligt og når det har evnen til at skabe relationer og vække tillid ved hjælp af en nøje planlagte og gennemarbejdede strategier.

 

Før i tiden handlede branding om at promovere de enkelte produkter – i dag omhandler branding virksomheden som en helhed. Derfor er virksomhederne nu nødt til at tænke kreativt, konstruktivt og anderledes for at opretholde brandets værdi. 

 

Et par vigtige buzz-words er i den sammenhæng:

  • Storytelling – fortæl virksomhedens gode historier.
  • Content marketing – kommunikationen skal give mening og være værdifuld hos modtageren.
  • Ekstern/Intern kommunikation – kan virksomheden ikke kommunikere og inspirere sine ansatte, kan man som hovedregel heller ikke kommunikere til sine eksterne modtagere.

 

Hos FS2 har vi eksperter, som kan hjælpe med at skabe et stærkt brand og ikke mindst få jeres historier kommunikeret ud.

Hvad enten I har brug for hjælp til storytelling, kommunikationsstrategier eller indholdsrigt indhold på alle tænkelige platforme, så sidder vi klar.

 

Kontakt FS2 på telefon 97513070.