// 30-01-2018

Favrskov kommunes rekrutteringskampagne taler til alle aldre

Der er brug for flere medieflader, når man vil ramme bredt


Hvor skal man markedsføre sig, hvis man ønsker kontakt til et bredt udsnit af befolkningen i et meget lokalbegrænset lokalområde?

I bestræbelserne på at tiltrække flere ansøgere til stillingen som Dagplejer, rådgav vi hos FS2 reklame, Favrskov kommune til at benytte relevante, lokale platforme, for at intensivere synligheden.


Hos FS2 gav vi en uvildig rådgivning, ud fra de mange forskellige muligheder som findes i området, og resultatet blev en stærk og anderledes rekrutteringskampagne, som kan opleves både digital og analog i henholdsvis de lokale biografer, på busbagender, i lokale aviser, via postkort og selvfølgelig på web og sociale medier.


Markedsføringskampagnen indebar:

-Kreativ udvikling af ide og koncept.

-En animeret reklamefilm.

-Grafisk opsætning af:

  • Postkort
  • Mailsignatur
  • Coverbillede til Facebook
  • Webbanner
  • Avisannonce
  • Busbagende

 

Kampagnen køres over en længere periode for, at udbrede kendskabet til jobbet og ikke mindst friheden og det udviklingspotentiale, der ligger i et job som Dagplejer i Favrskov kommune.

 

”Girafferne fra FS2” som stod bag udformningen af kampagnen var: Grafiker Majken Larsen, Tegnestuechef/Animator Steen Bjerning og Rådgiver/Projektleder Jane Søndergaard

 

Hos FS2 reklame kender vi alle afkrogene af medieverden – og du får altid en uvildig rådgivning, hvor vi får budgetter, målgrupper og medier til at gå op i en højere enhed.

Hør mere om hvordan vi kan lave en lignende kampagne, så du også kan opnå mest mulig synlighed. 

 

Se biografreklamen og de grafiske opsætninger lige her: