// 23-01-2017

Dantherms nye produktfilm skal forstærke kundernes viden

FS2 står bag Dantherms nyeste produktfilm

En række nye produktfilm produceret af FS2, skal forstærke kundernes viden omkring Dantherm´s HHC2 produkt.
Materiale til hele 6 forskellige film, er over den seneste tid blevet filmet, klippet, oversat og sammensat af tegnestuen hos FS2 reklame a/s.

Da relationer, tillid og personlighed er en vigtig del af nutidens markedsføring, havde Dantherm valgt at sætte virksomhedens Domestic Ventilation Manager Henrik Friis Børsting i forgrunden. At bruge en ansat som frontfigur skaber ikke bare troværdighed, det kan også styrke relationen og tilhørsforholdet fremadrettet.

Hvorfor så tekste en produktfilm? En af de bedste grunde er, at kombinationen af ordene i både tekst og lyd fremmer forståelsen og derudover ser vi lige pt, at tekstede videoer performer bedre på de sociale medier. Dette skyldes at flere og flere ser videoerne online uden lyd. Så tekstning er derfor blevet en vigtig del af en profil/produktfilm.


Selve opgaven for Dantherm bestod i:

• Optagelser.
• Klipning af 4K materiale.
• Synkronisering af lyd og billedside.
• Colorgrading.
• Animerede informationsskilte tilpasset kundens visuelle identitet.
• Tekstning af spot.


Se et af de færdige resultater her:

Acceptere cookies fra denne side

Dette websted bruger cookies til at spore din adfærd og forbedre din oplevelse på webstedet.
Du kan altid slette gemte cookies ved at besøge dine avancerede indstillinger for din browser.