// 22-06-2020

Er du struds eller giraf?

Mange spår, at Coronakrisen kan blive værre end finanskrisen...

Man kan vælge at stikke hovedet i jorden eller i vejret. Vælger man det første, kan man være sikker på en mørk fremtid.
 

Har man i stedet mod på at gøre sig synlig og bryde grænser i sin markedsføring, er der nu større muligheder end nogensinde før.

Det handler om at købe markedsføring strategisk og være synlig, hvor og når andre ikke er det. Det har mange dygtige virksomheder udnyttet gennem krisetider. Altså satset på, at deres konkurrenter slap ’markedsførings-speederen’. 

 

Og ellers holder det her ordsprog altid::

When times are good you should advertise. When times are bad you must advertise.


Lars Pynt Andersen, der er lektor i strategisk kommunikation ved Aalborg Universitet, udtaler i samme forbindelse til Dansk Markedsføring:

”Der er evidens for, at der næsten altid er en mulighed for gevinst, hvis man tager en risiko, går imod strømmen og køber stort ind i markedsføring, når andre skalerer ned.”

 

Hører du til girafferne, er det oplagt at bruge os…😉

Acceptere cookies fra denne side

Dette websted bruger cookies til at spore din adfærd og forbedre din oplevelse på webstedet.
Du kan altid slette gemte cookies ved at besøge dine avancerede indstillinger for din browser.