Rå tryksag gav Dan-Element opmærksomhed og anerkendelse
// 11-06-2015

FS2 opsætning for Dan-Element scorer topplacering i effekttest

Råt design og en flot opsætning gav Dan-Element opmærksomhed

Når vi hos FS2 opsætter en annonce for en kunde, bliver den gennemarbejdet til mindste detalje. I samarbejde med den enkelte kunde, gør vi meget ud af at billeder, tekst og farver passer i tråd med virksomheden, målgruppen og budskabets formål.

 

Danelements annonce, som er opsat af FS2s AD'er Brian Olesen, høster nu stor ros af testkonceptet Checkpoint, som udarbejdes af Due & Partners.
Formålet med undersøgelsen har været, at kortlægge annoncens erindringsværdi og evne til at bringe læseren gennem de 4 punkter i AIDA modellen, som er Attention, Interest, Desire og Action.

 

Testen er blevet udarbejdet på baggrund af 14 annonceindrykninger i fagbladet Licitationen i perioden 10.-12. marts 2015. Respondenterne har været en udvalgt gruppe af Licitationens læsere.
Konklusionen på testresultaterne, som Due & Partners udtrykker det er blandt andet, at Danelement annoncen er en man bemærker, læser og husker. Annoncen har skabt opmærksomhed fra hele 69% af respondenterne og især erindringsværdien på 42% kaldes imponerende, og er det højeste resultat i testen af de 14 annoncer, hvilket viser at annoncen er god til at brande virksomheden.

 

Kontakt Brian Olesen, hvis I også ønsker en annonce med gennemslagskraft og stor erindringsværdi.

Acceptere cookies fra denne side

Dette websted bruger cookies til at spore din adfærd og forbedre din oplevelse på webstedet.
Du kan altid slette gemte cookies ved at besøge dine avancerede indstillinger for din browser.