Nyhedsarkiv

28-03-2018

Optimal udnyttelse af biograferne i ny Mascot kampagne

Det anerkendte tøjmærke Mascot benytter flere kontaktpunkter i ny markedsføringskampagne


Via en ny landsdækkende kampagne opnår Mascot, som hovedsageligt er kendt for arbejdstøj, direkte kontakt til deres kernemålgruppe, når de udfolder sig på det store lærred i biografernes mørke.

 

Med denne biografkampagne øger Mascot kendskabsgraden til deres brand via fuld opmærksomhed fra et købestærkt og kvalitetsbevidst publikum. Mascot udnytter hele biografens univers ved samtidig at udstille displays med deres produkt i udvalgte biografers foyer. De opnår stor synergieffekt og via flere kontaktpunkter skaber de interesse og opmærksomhed omkring enkelte produkter, som her deres arbejdssko. 

 

Biograferne er valgt til Mascot´s marketingmix fordi:
 

  • - Mascot kan tale direkte til deres kernemålgruppe.
  • - Mascot øger kendskabsgraden til brandet.
  • - Mascot er sikret synlighed og stor budskabsforståelse, da man i biografen ikke kan vælge reklamerne fra.
  • - Mascot ved at biografreklamer bliver set som en del af biografoplevelsen og er derfor ikke et irritationsmoment.
  • - Mascot udnytter biografernes positive værdioverførelse. Den kvalitetsoplevelse, der knytter sig til at gå i biografen, overføres  til reklamefilmene og de produkter der reklameres for.
  • - Mascot opnår synergieffekt ved at udnytte biografernes foyer samtidig med deres kampagne på det store lærred.

 

Se standeren og biografreklamen herunder:

 

Vil du vide, hvordan man får en reklame i biografen eller en opstilling i foyeren? Så kontakt den lokale ekspert her