LinkedIn

Sociale netværk kan med Facebook og LinkedIn opdeles i to kategorier. Et privat netværk og et karrieremæssigt netværk, hvor LinkedIn tilhører sidstnævnte. – På LinkedIn handler det om både virksomheders og personers faglige kompetencer.

Værd at vide om LinkedIn
Ifølge den amerikanske tech-gigant HubSpot er LinkedIn det mest effektive af alle sociale medier, når det gælder såkaldt lead-generering. I en rapport afslører de, at tallet er hele tre gange større end lead-generering via hhv. Twitter og Facebook.

Hvad er LinkedIn annoncering?
Annoncering på LinkedIn kaldes også push-marketing. Dvs., at du betaler LinkedIn for at vise din virksomheds annonce for brugere af platformen, som vurderes til at være interesseret i netop din ydelse/dit produkt.

Hvor tit bør der ske noget på virksomhedens side på LinkedIn?
Vi anbefaler en struktureret tilgang og fast frekvens iht. virksomhedens aktiviteter på LinkedIn. På den måde er der bedst chance for at lave indhold med kvalitet og relevans, og det skal til. Man må ikke tro, at man får ’likes’ for hvad som helst og af hvem som helst.

Indholdet på LinkedIn kan fx aftales kvartalsvis og udarbejdes forud – med plads til spontane indfald. Vi tilbyder os både som rådgivende og udøvende partner og skeler i arbejdet til din virksomhedskultur, din målgruppe, en given mission, sæsoner, traditioner osv.

CMS

Google
Diverse
SOME

LinkedIn workshop 

Brug for hjælp til at tage LinkedIn til næste step?
Så book en workshop, som tager udgangspunkt i netop jeres virksomhed og medarbejdere - de er nemlig en vigtigt del af leadgeneringen.

  • Varighed 3-4 timer
  • Deltagerne bør være samtlige nøglemedarbejdere
  • Vi gennemgår alle elementer af både virksomhedens og medarbejderens profil
  • Vi snakker om "dos" og "don'ts"
  • Vi arbejder bla. "hands on" så medbring gerne bærbar

Vil du vide hvordan LinkedIn kan gøre mere for dig?

Ring for en uforpligtende snak!

Jane Søndergaard 
Online Manager
js@fs2.dk
+45 22 84 16 88